وبلاگ ایسمینار

کلاس انلاین

مزایای برگزاری کلاس آنلاین با گوشی چیست؟

موضوع برگزاری کلاس ها یا جلسات کاری به صورت حضوری و آنلاین امروزه به مسئله جدی تبدیل شده و خیلی از افراد درگیر آن هستند. امروزه با وجود جلسات و کلاس های انلاین دیگر لازم نیست دردسر اموزش حضوری را به جان بخریم. از طرفی مسائل گسترده ای در خصوص مزایا و معایب کلاس های انلاین و شیوه مجازی اموزشی وجود دارد. اما برگزاری کلاس‌ ها به شیوه آنلاین دارای مزایای مختلفی است که باعث شده تا بسیاری از فعالان صنعت آموزش با این روش از آموزش‌ دادن موافق باشند البته این شیوه دارای معایبی نیز می باشد اما مزایای آن ارجعیت دارد. به همین منظور اگر شماهم به دنبال دانستن مزایای برگزاری کلاس آنلاین با گوشی یا برگزاری وبینار با گوشی هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چون ما می خواهیم به شرح مزایای کلاس آنلاین با گوشی و اموزش برگزاری کلاس آنلاین بپردازیم.

۱. دسترسی بهتر به کلاس و ایجاد عدالت آموزشی

یکی از مهم ترین و بارزترین مزایای برگزاری کلاس آنلاین با گوشی دسترسی بهتر به کلاس و ایجاد عدالت آموزشی می باشد. به عبارتی شما با این شیوه آموزشی در هر نقطه از شهر که باشد می توانید در کلاس های مد نظرتان شرکت کنید. چون محدودیت زمانی دیگر وجود ندارد و چه در دور ترین نقطه شهر باشید یا نزدیک ترین نقطه شهر به راحتی می توانید در کلاس اموزشی و کاری محبوب تان شرکت کنید. همچنین کلاس‌ های آنلاین باعث شده تا بخشی از عدالت آموزشی در کشور تحقق پیدا کند و همه افراد از فرصت برابر آموزشی بهره‌ مند شوند.

۲. صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها

صرفه جویی در هزینه ها و زمان از دیگر مزایای برگزاری کلاس آنلاین با گوشیمی باشد. چون هزینه کلاس ها و جلسات انلاین کاری و درسی خیلی پایین تر از هزینه های حضوری آن است. به همین منظور شرکت کننده می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند که از مهم ترین مواردی که باعث کاهش همین هزینه ها شده در ادامه عبارت هستند از :
• عدم نیاز به پرداخت هزینه ‌ی رفت و آمد برای شرکت در کلاس
• کاهش بخشی از هزینه‌ های مربوط به چاپ جزوه‌ ها یا خرید کتاب‌های آموزشی
• صرفه‌ جویی در هزینه ‌های مربوط به اجاره مکان توسط موسسات آموزشی
• کاهش هزینه‌ه ای تمام شده برای فراهم ‌کردن زیرساخت مناسب مانند تهیه پروژکتور، تخته وایت ‌برد و …


۳. دسترسی آسان ‌تر به منابع آموزشی و استادان

شما چه دانش اموز و دانشجو باشید یا مدیر یک کسب و کار به راحتی می توانید به بهترین منابع کاری و درسی و محتواهای اموزشی در بستر اینترنت دسترسی داشته باشید. برای مثال به راحتی می توانید پی در اف یا فایل مطلبی که می خواهید تدریس یا بیان کنید را در بستر اینترنت پیدا کنید و در اختیار افراد حاضر در جلساتتان قرار دهید. همچنین در کلاس‌ ها و جلسات آنلاین امکان ضبط ویدئویی نیز وجود دارد تا افراد هر زمان که بخواهند به محتواهای گفته شده در کلاس یا جلسات دسترسی داشته باشند.

۴. استفاده از ابزارهای ترکیبی برای آموزش

از دیگر مزایای برگزاری کلاس آنلاین با گوشی می توانیم به استفاده از ابزار های ترکیبی اشاره کنیم. مدرسان و مدیران با استفاده از ابزارهای ترکیبی و پیشرفته می‌ توانند فرایند یادگیری را برای دانش‌ آموزان و دانشجویان و شرکت کننده های خود آسان کنند. برای مثال، معلمان، مدرسان و مدیران با استفاده از نمایش ویدئو‌ها، نمودارها و پاورپوینت در کلاس‌ های مجازی می ‌توانند محتواهای خود را با جذابیت بیشتری برای دانشجویان و شرکت کننده های خود ارائه کنند.

جمع بندی

در جمع بندی نهایی این مطلب از ایسمینار سعی خود را کردیم تا اطلاعات مفیدی در خصوص مزایای برگزاری کلاس آنلاین با گوشی در اختیارتان قرار دهیم. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در خصوص مزایای کلاس آنلاین با گوشی، اموزش برگزاری کلاس آنلاین، برگزاری وبینار با گوشی برایتان مفید واقع شده باشد.