وبلاگ ایسمینار

اموزش گوگل میت

شیوه برگزاری کلاس آنلاین در گوگل میت برای دانشجوها

با گسترش اینترنت و پیشرفت تکنولوژی زندگی شماهم دچار تغییراتی شده؟ ایا از وجود این تغییرات خوشحال هستید؟ با وجود تغییراتی که امروزه در زندگی همه افراد حس می شود انجام بسیاری از کارها به سهولت قابل انجام است. به عبارتی دیگر برای برگزاری یک کلاس آنلاین یا جلسه کاری و تجاری لازم به طی کردن مسافت زیاد به سمت شرکت ها یا اموزشگاه ها نیستیم. یکی از به روز ترین و پرطرفدار ترین پلتفرم های موجود در این حوزه برای برگزاری کلاس ها و جلسات انلاین گوگل میت است. اگر به دنبال یادگیری نکات اولیه این پلتفرم برای برگزاری وبینار در گوگل میت، کلاس آموزشی در گوگل میت یا نحوه ورود به گوگل میت هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اشنایی با نحوه برگزاری کلاس آنلاین در گوگل میت

سرویس گوگل میت نرم افزاری برای برقراری ویدئو کنفرانس می باشد که شما با استفاده از آن می توانید اقدام به برگزاری کلاس ها، وبینار ها و سمینار های خود در بستر اینترنت کنید. تا چند سال پیش برای برقراری چنین ارتباطی باید مسافت های زیاد و خستگی های زیادی را به جان می خریدیم اما با گسترس اینترنت دیگر چنین دغدغه هایی وجود ندارد. کمپانی گوگل دسترسی به این پلتفرم را برای برگزاری جلسات انلاین کاری و درسی برای تمامی افراد حاضر کرده است و اگر به دنبال اطلاعات بیشتری هستید در ادامه با ما همراه باشید.

گوگل میت در رایانه شخصی – ویندوز و مک

در این بخش از نحوه برگزاری کلاس آنلاین در گوگل میت می خواهیم به آموزش روش برگزاری آن توسط یک کامپیوتر با سیستم های ویندوز و مک بپردازیم. برای نصب برنامه گوگل میت و سپس راه ‌اندازی آن روی سیستم شخصی به شما پیشنهاد می‌ کنیم که طبق مراحل زیر عمل کنید تا به مشکل برنخورید.
• ابتدا مرورگر سیستم خودتان را باز کرده و سپس به سایت رسمی گوگل میت بروید
• بر روی گزینه New Meeting کلیک کنید
• اگر لازم بود می ‌توانید برای جلسه خودتان نامی مستعار انتخاب کنید
• در این مرحله تنها کاری که باید انجام دهید کلیک بر روی Join Now است

اموزش گوگل میتگوگل میت در موبایل – اندروید و آی او اس

برای یادگیری نحوه برگزاری کلاس آنلاین در گوگل میت از طریق موبایل ابتدا باید اخرین ورژن اصلی اپلیکیشن آن را از سایت های معتبر دانلود و نصب کنید. نداشتن ورژن اصلی و اخر این پلتفرم مشکلات و دردسر هایی برای شما به دنبال دارد بنابراین از وجود اخرین ورژین گوگل میت اطمینان حاصل کنید.
• برای گام نخست اپلیکیشن Google Meet را در گوشی خودتان باز کنید
• بر روی دکمه New Meeting که به صورت یک علامت + نمایش داده می ‌شود کلیک کنید
• اگر لازم شد برای جلسه مجازی خود یک نام مستعار نیز انتخاب کنید
• اکنون تنها کافی است روی دکمه Join Meeting ضربه بزنید

دعوت افراد در گوگل میت برای تشکیل جلسه

برای دعوت شرکت کننده ها در جلسه های کاری و تجاری تان باید بر روی دکمه Meeting Details که در گوشه سمت چپ نمایشگر قرار دارد کلیک کنید. اکنون تنها کاری که لازم است انجام دهید کپی کردن لینک ایجاد شده و به اشتراک‌ گذاری آن با افراد مختلف است. البته می ‌توانید به منظور دعوت مخاطبان خود از دکمه Add People که در گوشه بالا سمت راست صفحه نمایشگر قرار دارد استفاده کنید. در نهایت گزینه Invite را انتخاب کنید و سپس آدرس ایمیل فرد مورد نظر را وارد کنید.

اشنایی با سرویس ‌های رایگان گوگل میت

سقف شرکت یا افرادی که می توانند در جلسات و کلاس های گوگل میت حضور داشته باشند ۱۰۰ نفر می باشد. به همین دلیل و اشنایی بیشتر شما با این نرم افزار تصمیم گرفته ایم چند مورد از بارزترین سرویس های رایگان و امکانات این پلتفرم را برایتان مطرح کنیم که عبارت هستند از :
برگزاری جلسات به صورت نامحدود
داشتن زیرنویس زنده
سازگاری با انواع سیستم عامل ها و دستگاه ها
تنظیم دستی میکروفون و دوربین
تنطیم دستی چیدمان صفحه
چت حین جلسه با شرکت کنندگان دیگر

جمع بندی

در جمع بندی نهایی این مطلب همواره در تلاش بودیم تا شما را با نحوه برگزاری کلاس انلاین در گوگل میت اشنا کنیم. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در خصوص نحوه برگزاری کلاس آموزشی در گوگل میت، برگزاری وبینار در گوگل میت، نحوه ورورد به گوگل میت و … برایتان مفید واقع شده باشد.