وبلاگ ایسمینار

برگزاری وبینار استودیویی

وبینار استودیویی | یک رویداد همه چیز تمام

با خدمت جدید ایسمینار آشنا شوید…

در دنیای امروز، وبینارها روز به روز در حال افزایش هستند و برگزاری وبینار به یکی از راه‌های مهم در برندینگ و کسب درآمد تبدیل شده است. مدتی است که شکلی جدید از وبینارها نیز در دنیا مطرح شده و توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. در این مطلب نگاهی به این شیوه برگزاری وبینار داریم و می‌خواهیم ببینیم وبینار استودیویی چه مزایایی دارد و چگونه می‌توان آن را برگزار کرد.

تعریف وبینار استودیویی

تقریبا همه در مورد وبینار یا کلاس آنلاین می‌دانیم و یا تجربه برگزاری یا شرکت در آن را داشته‌ایم. این رویداد آنلاین و تعاملی وقتی در استودیو برگزار می‌شود و تصویر و صدا از فضایی استودیویی به سمع و نظر مخاطب می‌رسد، وبینار استودیویی نامیده می‌شود. در واقع وبینار استودیویی یک صحنه ضبط با دکور، تجهیزات نورپردازی، صدابرداری و تصویربرداری‌ست که هر آنچه جلوی دوربین است در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

کدام رویدادهای آنلاین را می‌توان به صورت وبینار استودیویی برگزار کرد؟

برای انتخاب وبینار استودیویی به عنوان روش برگزاری رویداد آنلاین خود، هیچ محدودیتی ندارید؛ همه رویدادهای آنلاین به صورت استودیویی قابل برگزاری هستند. از جمله این رویدادها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همایش‌های آنلاین
  • برنامه‌های آموزشی
  • رونمایی محصول یا خدمت
  • جلسات نقد و بررسی
  • مراسم قرعه‌کشی
  • و …

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

وبینار استودیویی

وبینار استودیویی چه مزایایی دارد؟

چه چیزی باعث می‌شود که افراد و شرکت‌ها در سراسر دنیا به برگزاری وبینارهای استودیویی روی بیاورند؟ این کار مزایایی به دنبال دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

نورپردازی، صدابرداری و تصویربرداری حرفه ای

تا پیش از این برای برگزاری وبینار فقط به وبکم و میکروفون نیاز داشتید؛ گرچه الان هم همین‌گونه است اما برای تاثیرگذاری بیشتر روی ذهن مخاطب و ارائه تصویر و صدا با بهترین کیفیت به او، استفاده از تجهیزات بسیار کمک‌کننده خواهد بود. دیگر دغدغه کیفیت تصویر، صدا و میزان نور را نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید تنها روی برگزاری وبینارتان تمرکز کنید. وقتی تصویر و صدای باکیفیتی را به شرکت‌کننده در رویداد انتقال دهید، او نیز به بهترین شکل شما را به خاطر می‌سپارد.

دوربین از زوایای مختلف، رویداد شما را پوشش می‌دهد، با تجهیزات صدابرداری، کیفیت صدا در حد عالی خواهد ماند و تجهیزات نورپردازی باعث می‌شوند همه چیز کاملا واضح و با نور کافی پخش شود.

حرکت دوربین شادابی خاصی به وبینارتان می‌دهد و افکت‌هایی که احتمالا مورد استفاده قرار می‌گیرند، فضای جالبی را پیش چشم مخاطب به وجود می‌آورند.

کارگردان | گرداننده وبینار

وقتی خودتان برگزاری وبینار را بر عهده می‌گیرید، باید حواس‌تان به همه چیز باشد؛ قاب تصویر، پخش به موقع اسلایدها، بخش‌بندی زمان وبینار، سوالات شرکت‌کنندگان و … همه و همه ممکن است حواس شما را پرت کنند و کیفیت وبینارتان را تحت تاثیر قرار دهند. اگر وبینار استودیویی برگزار کنید؛ همه این کارها بر عهده کارگردان خواهد بود. شما با یک اشاره می‌توانید اسلایدها، فیلم‌ها و تصاویر مورد نظرتان را نمایش دهید، در تمام مدت راهنمایی‌هایی از سوی کارگردان دریافت می‌کنید و هماهنگی خوبی در کل وبینار وجود خواهد داشت. بنابراین دیگه چنین دغدغه‌هایی ندارید.

اینترنت با سرعت بالا

استودیوهایی که برگزاری وبینار استودیویی را بر عهده می‌گیرند معمولا دارای اینترنت پرسرعت هستند و خیال شما را از این بابت راحت می‌کنند. درست است که برگزاری وبینار به اینترنت با سرعت خارق‌العاده نیار ندارد اما هر چه سرعت بیشتر باشد، دغدغه شما کمتر خواهد بود.

دکوراسیون اختصاصی

وقتی وبینار استودیویی برگزار می‌کنید، حتی دکور اختصاصی نیز خواهید داشت. دکوری که در استودیو پیاده‌سازی می‌شود کاملا مناسب با رویداد آنلاین شما خواهد بود و افراد حرفه‌ای آن را انجام می‌دهند. رنگ‌ها و طرح‌ها به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که بیشترین تاثیر را بگذارند و تصویر ماندگارتری را در ذهن مخاطب ایجاد خواهند کرد.

دریافت مشاوره رایگان وبینار استودیویی

وبینار استودیویی خود را به ایسمینار بسپارید

ایسمینار به عنوان اولین و تنها پلتفرم مدیریت و برگزاری وبینار، برگزاری وبینار استودیویی را به لیست خدمات خود اضافه کرده تا شما هم به سبک روز دنیا، رویدادهای آنلاین خود را برگزار کنید و از مزایای این شیوه برگزاری بهره ببرید. در کنار خدمات وبینار استودیویی می‌توانید مثل همیشه از مزایای برگزاری وبینار با ایسمینار مانند بسته‌های تبلیغاتی، پشتیبانی و … بهره‌مند شوید.

همراه شما هستیم تا بهترین تجربه را از برگزاری رویدادهای آنلاین داشته باشید. کافیست به این صفحه مراجعه کنید و همین حالا برنامه‌ریزی خود را برای برگزاری وبینار استودیویی انجام دهید.