وبلاگ ایسمینار

کسب درآمد ارزی با برگزاری وبینار

کسب درآمد ارزی با برگزاری وبینار💰

ایسمینار که پر مخاطب‌ترین بازیگر بازار وبینار و رویدادهای آنلاین به حساب می‌آید، به منظور ایجاد راه‌های جدید درآمدزایی برای برگزارکنندگان امکان پرداخت ارزی را برای ایرانیان خارج از کشور فراهم کرده است. در حال حاضر در ایسمینار، هم درگاه پرداخت یورویی و هم درگاه پرداخت تتری فعال است و برگزارکنندگان می‌توانند برای وبینارهای خود بلیت‌‌های ارزی نیز ایجاد کنند.

چرا برگزاری وبینار ارزی در ایسمینار؟

  • با توجه به امکان پرداخت ارزی برای کاربران ایرانی خارج از کشور، این یک فرصت عالی برای برگزارکنندگان وبینار است تا علاوه بر مخاطبان داخل کشور، بتوانند ایرانیان خارج از کشور را هم جذب کنند.
  • تا امروز بیش از ۵۰۰۰ کاربر ایرانی خارج از کشور در ایسمینار وجود دارند که حداقل یکبار پرداخت ارزی داشته‌اند، که این یک فرصت فوق العاده برای هر چه بیشتر دیده شدن وبینارها است.

یک فرصت ویژه برای شما

اگر قصد برگزاری وبینار دارید و می‌خواهید درآمد دلاری داشته باشید الان بهترین فرصت است زیرا ایسمینار در یک کمپین ویژه که از تاریخ ۱۲ فوریه تا ۱۲ آوریل برگزار می‌شود، کارمزد خود را از فروش بلیت‌های یورویی و تتری به ۵ درصد کاهش داده است.

در حالت عادی و در خارج از این کمپین، کارمزد دریافتی ایسمینار به ازای فروش بلیت‌های یورویی و تتری به ترتیب ۲۰ و ۱۰ درصد می‌باشد. اما افرادی که در این بازه زمانی وبینارشان را ایجاد کنند فقط ۵٪ کارمزد پرداخت خواهند کرد. همچنین برای وبینارهای باکیفیتی که ایجاد می‌شوند کمپین اطلاع‌رسانی رایگان نیز اجرا خواهیم کرد.

پس تا فرصت هست وبینارتان را ایجاد کنید:

ایجاد وبینار