وبلاگ ایسمینار

اموزش گوگل میت

صفر تا صد نحوه برگزاری کلاس در گوگل میت

همگی در دنیای مدرن امروز شاهد پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن دنیای بشر هستیم. پژوهش ها، فعالیت های آموزشی، کسب و کار ها، کلاس های درسی و موارد دیگری از این قبیل همگی دستخوش تغییرات بسیاری شده اند. در دنیای امروز دیگر نیازی نیست برای برگزاری یک کلاس آموزشی یا جلسه کاری مسافت زیادی طی شود بلکه با داشتن یک اینترنت و ابزار تکنولوژی به راحتی می توانید اقدام به برگزاری سمینار های آنلاین، ویدئو کنفرانس، کلاس های درسی و جلسات کاری کنید. به همین منظور ما در ادامه این مطلب تصمیم گرفته ایم شما را با نحوه برگزاری کلاس در گوگل میت که یک پلتفرم جامع برای برگزاری کلاس و … است اشنا کنیم تا نگرانی بابت برگزاری یا حتی شرکت در کلاس هایتان نداشته باشید.

اموزش برگزاری کلاس در گوگل میت

پلتفرم گوگل میت سرویسی برای ویدئو کنفرانس ها می باشد که با استفاده از آن به راحتی می توانید در هر زمان و هر مکان با فردی که می خواهید تعامل داشته باشید. در حقیقت کمپانی گوگل برای برگزاری کلاس های درسی و کاری دسترسی به این سرویس را برای همه افراد فراهم کرده است. اگر شماهم به دنبال استفاده از این پلتفرم برای برگزای کلاس انلاین در گوگل میت، وبینار در گوگل میت و آموزش گوگل میت هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قدم اول – وارد شدن

برای ایجاد جلسه در گوگل میت و برگزاری کلاس در گوگل میت ابتدا باید وارد سایت گوگل میت شوید. در صفحه اصلی گوگل میت روی New Meeting و بعد از آن روی Start an instant meeting کلیک کنید.

قدم دوم – دعوت اعضا

بعد از آن یک صفحه برای شما باز می شود. در صفحه باز شده می توانید روی Add Others کلیک کنید تا سایر اعضا را به وسیله ایمیل دعوت کنید. به همین منظور ایمیل آن ها را وارد کنید و در آخر روی Send email کلیک کنید که یک ایمیل برای افراد مورد نظر ارسال می شود.

قدم سوم – تشکیل کلاس

برای تشکیل کلاس در گوگل میت کافیست افراد دعوت شده تان روی ایمیل کلیک کنند تا وارد جلسه شوند. همچنین می توانید لینک پایین Add Others را کپی کنید و برای افراد مورد نظر ارسال کنید. با کلیک بر روی لینک باقی افراد نیز می توانند به جلسه شما اضافه شوند.

قدم چهارم – ایجاد جلسه زمانبندی شده

در آموزش گوگل میت برای ایجاد کلاس انلاین در گوگل میت یا وبینار در گوگل میت اگر می خواهید جلسه تان در یک تاریخ و زمان خاص باشد باید از گوگل کلندر استفاده کنید. برای این کار در گوگل میت روی New Meeting و بعد Schedule in Google Calendar کلیک کنید. در صفحه جدیدی که باز می شود تمام اطلاعات جلسه را وارد کنید. این اطلاعات شامل عنوان، تاریخ شروع و پایان جلسه می شود.

قدم پنجم – کار بر اساس نوع کاربر

شما در یادگیری نحوه برگزاری کلاس در گوگل میت باید بدانید که می ‌توانید از این پلتفرم به سه حالت شخصی، تجاری و work space استفاده کنید. اگر کاربر شخصی هستید ابتدا به یکی از حساب‌ های گوگل مثل Google photos به حساب گوگل وارد شوید. اما برای کاربردهای تجاری باید حساب Google workspace داشته باشید.

قدم ششم – شروع جلسه

در آخر می توانید بر روی گزینه Join with Google Meet کلیک کنید تا جلسات یا کلاس های اموزشی شما شروع شود و اقدام به برگزاری کلاس در گوگل میت کنید.

جمع بندی

در جمع بندی نهایی این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا شما با نحوه برگزاری کلاس در گوگل میت اشنا شوید تا به راحتی جلسات کاری و درسی خود را در بستر اینترنت برگزار کنید. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در خصوص آموزش گوگل میت و … برایتان مفید واقع شده باشد.