وبلاگ ایسمینار

کلاس در اسکایپ

صفر تا صد برگزاری کلاس در اسکایپ

امروزه دوره های اموزشی و کلاس های مجازی در تمام دنیا رایج و پرطرفدار شده اند. باتوجه به گسترش اینترنت و پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف استفاده از کلاس های انلاین و جلسات مجازی توسط استادان و مدیران در کشور ما نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به عبارتی تقاضای برگزاری کلاس به صورت انلاین یا جلسات کاری روز به روز رو به رشد می باشد. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم شما را با نحوه برگزاری کلاس در اسکایپ که یکی از پلتفرم های جذاب و به روز در این حوزه می باشد اشنا کنیم. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه برگزاری کلاس انلاین در اسکایپ، آموزش اسکایپ و وبینار در اسکایپ اشنا شوید.

برگزاری کلاس در اسکایپ چگونه است؟

اسکایپ یکی از پلتفرم های جذاب برای برگزاری وبینار ها و کلاس های انلاین می باشد که شما در آن می توانید به صورت رایگان با افراد مد نظرتان به صورت صوتی، تصویری، چتی و کنفرانس های تلفنی ارتباط برقرار کنید. البته در این پلتفرم بعد از یادگیری نحوه برگزاری کلاس در اسکایپ باید بدانید که تنها ۲۵ نفر می توانند در یک جلسه مجازی حضور داشته باشند. برای راه ‌اندازی جلسه آنلاین در اسکایپ باید بدانید که دو نوع نرم‌ افزار اسکایپ و اسکایپ فور بیزینس وجود دارد که هریک دارای ویژگی های خاصی هستند. از بارزترین ویژگی های برنامه اسکایپ می توانیم به قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش اشاره کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با نحوه برگزاری کلاس در اسکایپ اشنا شوید.

قدم اول – نصب اسکایپ و ورود

پس از نصب این برنامه برای یادگیری نحوه برگزاری کلاس در اسکایپ باید بر روی گزینه Lets go به‌ معنای بیا بریم کلیک کنید. سپس در صفحه بعدی بر روی گزینه Sign in or create به معنای ورود یا ایجاد حساب جدید کلیک کنید. در صفحه بعدی میز بر روی گزینهCreate One به ‌معنای ساختن حساب جدید کلیک کنید. اگر می خواهید حساب تان با شماره موبایل فعال شود شماره تان را بنویسد و اگر می خواهید با ایمیل فعال شود بر روی گزینه Use your email instead کلیک کرده و ایمیل خودتان را ثبت کنید.

قدم دوم – تنظیم تصویر و …

صفحات بعدی مربوط به تنظیم تصویر پروفایل و تنظیم صدا و فیلم است که می ‌توانید بدون هیچ تغییری با فشردن دکمهSkip (بالای صفحه یا گزینه Continue رد شوید تا حساب تان فعال شود. هر یک از اعضای گروه می ‌تواند با فشردن دکمه قرمز رنگ از کلاس خارج و با فشردن دکمه اتصال بالای صفحه مجدد در کلاس حضور پیدا کند.

قدم سوم – خروج از گروه

در یادگیری نحوه برگزاری کلاس در اسکایپ همچنین باید بدانید که اگر به اشتباه وارد یک گروه یا جلسه شوید با لمس نام گروه، وارد صفحه تنظیمات می شوید و آخرین گزینه، یعنی Leave group را بزنید و در پیغامی که نمایش داده می‌ شود نیز دوباره همین عبارت را لمس کنید تا خارج شده و بتوانید وارد کلاس خود شوید.

جمع بندی

در جمع بندی نهایی این مطلب از ایسمینار سعی خود را کردیم تا شما با ویژگی ها و نحوه برگزاری کلاس در اسکایپ اشنا شوید. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در خصوص برگزاری کلاس انلاین در اسکایپ، آموزش اسکایپ، وبینار در اسکایپ برایتان مفید واقع شده باشد و با بهره بردن از آن ها اوقات خوشی داشته باشید. زیرا بهره بردن از این شیوه جدید و به روز نیازمند یادگیری زیرساخت ها و موارد لازم می باشد و بدون دانستن آن ها با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد.