وبلاگ ایسمینار

تغییر بسته های شتاب ایسمینار

یک بازنگری کارآمد در بسته‌های تبلیغاتی ایسمینار

بر اساس بازخورد و درخواست‌‌های بسیار برگزارکنندگان و برای دستیابی به اثربخشی حداکثری، بر آن شدیم تا تغییرات گسترده‌ای را در طراحی بسته‌های تبلیغاتی خود ایجاد نموده که پیش‌بینی می‌کنیم از طریق آن، برگزارکنندگان بسیار راحت‌تر و موثرتر به اهداف تجاری خود دست یابند. از شما تقاضا می‌شود چنانچه نیاز به اجرای بسته‌های تبلیغاتی موثرتر دارید، حتما ادامه مطلب را از دست ندهید.

همواره در ایسمینار تلاش کردیم تا در کنار ایجاد مسیر اثربخش برای جذب کاربر ارگانیک برای وبینارهای برگزارکنندگان، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی را هدفمند و اثربخش برای کاربران مرتبط اجرا کنیم تا هم نتیجه بهتری برای برگزار کنندگان رویداد داشته باشیم و هم کاربران را در معرض تبلیغات بهینه و منطبق بر نیازهای خود قرار دهیم؛ کما اینکه با عبور تعداد کاربرهای ایسمینار از مرز یک میلیون نفر در دسته‌های موضوعی متنوع، لزوم توجه به اثربخشی بیشتر بسته‌های تبلیغاتی بیش از پیش نمود پیدا خواهد کرد.

بر همین اساس و طبق بررسی‌های انجام شده توسط تیم ایسمینار و دریافت نیازها و بازخوردهای برگزارکنندگان و پس از برگزاری بیش از صدها بسته تبلیغاتی اختصاصی شده، دریافتیم که بسته‌های تبلیغاتی موجود، به تنهایی برای دستیابی به نتیجه مطلوب کافی نبوده و لازم است بهینه‌تر شوند. در همین راستا اقدام بازطراحی و ایجاد بسته‌های جدید بر اساس اهداف برگزار کنندگان کردیم. از جمله این تغییرات می‌توان به طراحی براساس هدف، افزایش تعداد ارسال‌های ایمیل و پیامک کاملا هدفمند و اضافه شده بنرهای ثابت سایت اشاره کرد.

امکان انتخاب بسته‌‌های تبلیغاتی بر اساس هدف

در بسته‌های جدید تبلیغاتی، برگزارکنندگان بر اساس اهداف خود همچون جذب لید، برندینگ، روابط عمومی، کسب درآمد و… می‌توانند یکی از بسته‌‌های موجود را انتخاب و یا بسته اختصاصی خود را تعریف نمایند. این بسته‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که به صورت هدفمند برای مخاطبان مرتبط و بر اساس نیاز برگزارکننده اجرا و از استفاده غیر موثر فرصت‌های تبلیغاتی ایسمینار پرهیز شود.

به‌طور مثال چنانچه هدف برگزارکنندگان (به ویژه کاربر شخصی و غیر بیزینسی) برندینگ و برگزاری اولیه باشد، پیشنهاد ما استفاده از بسته شروع ایسمینار است. در صورتی که هدف جذب لیدهای اولیه و تقویت برندسازی باشد، پیشنهاد ایسمینار استفاده از بسته شماره یک، چنانچه هدف از برگزاری وبینار کسب درآمد از محل بلیت فروشی به‌صورت استاندارد و اولیه باشد، استفاده از بسته شماره دو را پیشنهاد می‌کنیم. اگر هدف برگزارکننده از برگزاری وبینار، دیده شدن و جذب لید حداکثری باشد بسته شماره سه موثر خواهد بود. البته همچنان این امکان جذاب هم وجود دارد تا بسته تبلیغاتی مطابق درخواست و نیاز شما توسط ما طراحی شده تا همچنان امکان استفاده حداکثری از پتانسیل‌های ایسمینار فراهم باشد.

تعرفه بسته‌های جدید تبلیغاتی در نگاه اول شاید با افزایش روبرو شده باشند با این حال باید ذکر کنیم که ما تغییر عمده‌ای در تعرفه آیتم‌ها به‌صورت جداگانه ندادیم چه بسا در کنار ایجاد تنوع در بسته‌ها، در مواردی هم تا ۵۰ درصد با کاهش قیمت نسبت به خریداری جداگانه هر کدام از آیتم‌ها در بسته اختصاصی، همراه بوده است بنابراین می‌توان با قطعیت گفت افزایش قیمت بسته‌های تبلیغاتی ناشی از افزایش تعداد ارسال آیتم‌ها بوده نه افزایش تعرفه کلی بسته‌ها. برای مثال در بسته ۲ ما به ۲۰.۰۰۰ نفر ایمیل و به ۱۰.۰۰۰ نفر پیامک هدفمند ارسال می‌کنیم.

در پایان دعوت می‌شود از طریق لینک زیر بسته‌های جدید ایسمینار را مشاهده و بررسی نمایید. همچنین به پاس قدردانی از میزبانی شما یک کد تخفیف ۲۰ درصدی ۲۰bkd جهت اولین سفارشتان خدمتتان تقدیم می‌کنیم.

مشاهده بسته‌های تبلیغاتی