وبلاگ ایسمینار

کلاس انلاین

بهترین تدریس خصوصی آنلاین، ترمیم معدل، تضمین نمره

امروزه به دلیل گسترش برگزاری کلاس های تدریس به صورت خصوصی در رشته های مختلف یک سری مسائل برای دانش اموزان و حتی دانشجوها مشکل شده است. به همین منظور می توان گفت جامعه به سمت استفاده از معلمان خصوصی به صورت انلاین سوق پیدا کرده است. از این رو در انتخاب بهترین استاد خصوصی برای تدریس انلاین باید به یک سری ویژگی ها توجه کنید. زمانی که از ویژگی های انتخاب بهترین استاد خصوصی برای تدریس آنلاین اگاه شوید به راحتی می توانید نکات مثبت و منفی آن ها با اساتید دیگر را مقایسه کرده و دست به انتخاب بهترین استاد خصوصی برای تدریس آنلاین بزنید. به همین دلیل ما در ادامه این مقاله از ایسمینار تصمیم گرفته ایم شما را با ویژگی های یک تدریس خصوصی آنلاین به طور کامل اشنا کنیم پس همراه ما باشید.

چطور و چگونه می توانیم بهترین معلم خصوصی را پیدا کنیم؟

ایا محدودیت رفت و امد با دوستانتان باعث خسته شدن شما از تحصیل شده؟ ایا همواره به دنبال پیدا کردن یک استاد حرفه ای در موسسات اموزشی هستید؟ با مدرن شدن جامعه امروزی دیگر نباید نگران هیچ چیز حتی پیدا کردن یک معلم خصوصی باشید. به طور کلی انتخاب روشی اصولی برای پیدا کردن یک معلم خصوصی سبب طی کردن نیمی از مسیر انتخاب معلم و کلاس خصوصی می‌ شود. البته نیم دیگر نیز با اطلاع از ویژگی یک معلم خصوصی خوب و موفق به نتیجه می‌ رسد.
شما با مراجعه به سامانه های موجود در سایت های اینترنتی مانند ایسمینار به راحتی می توانید در همه مقاطع تحصیلی بهترین کلاس های تدریس خصوصی آنلاین را پیدا کنید. به عبارتی در بین چندین مربی خصوصی و … می توانید پس از بررسی و مقایسه نکات و ویژگی های آن ها دست به انتخاب بهترین ها بزنید.

یک استاد حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

هر معلم و استاد خصوصی دارای یک سری ویژگی های مثبت می باشد که همین امر باعث افزایش تعداد شاگردان و استمرار در حضورشان می باشد. حتما به این نکته توجه داشته باشید که چه یک دانشجو چه یک دانش اموز زمانی از شرکت در کلاس های انلاین و خصوصی راضی می باشد که بهترین نتیجه را کسب کرده باشد. بنابراین یک ویژگی مثبت مانند کیفیت کلاس های خصوصی تنها دلیل بر خوب بودن نیست و مجموعه ای از ویژگی ‌ها باعث ایجاد موفقیت برای یک استاد به صورت خصوصی می‌ شود. به همین منظور ما در ادامه مهم ترین ویژگی های یک استاد حرفه ای را برای شما بیان کرده ایم که عبارت هستند از :
• علاقه داشتن به تندریس : یک معلم خصوصی یا استاد باید ارتباط مستمری با شاگردان خود داشته باشد و همواره انرژی و وقت زیادی بگذارد. به عبارتی نباید از انجام هیچ کار اصولی که برای پیشرفت فرد می باشد کوتاهی کند.
• تسلط داشتن به تندیس : هر فردی وقتی به دنبال استاد یا معلم خصوصی می باشد در حقیقت به دنیال یادگیری بهتر مفاهیم است. از این روز یک معلم خصوصی همواره باید بر روی تمامی مواردی که تدریس می کند تسلط کامل و کافی داشته باشد.
• فن بیان حرفه ای : شما همواره باید بدانید تا وقتی که معلم خصوصی قدرت انتقال مفاهیم آموزشی را نداشته باشد، بازدهی کلاس‌های خصوصی او به بالا ترین سطح نمی ‌رسد بنابراین فن بیان مورد مهمی است که باید همیشه به یاد داشته باشید.
• روش تندریس درست : یک معلم یا استاد برای تدرس خصوصی آنلاین همواره باید به دنبال پیدا کردن ایده های نو، ایجاد آن ها و استفاده از این روش های نوین در کلاس های خود باشد.
• رفتار مناسب و صحیح : از دیگر ویژگی های یک معلم خصوصی حرفه ای و خوب برقراری ارتباط خوب و متعادل و نحوه برخورد اصولی می باشد.

ابزار ها و سایت های مناسب برای برگزاری کلاس آنلاین

برای برگزاری کلاس های خود پس از انتخاب بهترین معلم تدریس خصوصی آنلاین باید به سراغ انتخاب ابزار ها و سایت های مناسب بروید. از جمله سایت ها و ابزار هایی که می توانید برای برگزاری کلاس های آنلاین از آن ها کمک بگیرید واتساپ، زوم؛ گوگل میت، اسکای روم و ادوبی کانکت می باشد. همچنین شما می توانید از سایت هایی مانند Team Viewer، Edmodo، Big Blue Button، Learn cube، Zoom، Black board، Vedamo، Skype، Google Meet نیز برای کلاس های خود کمک بگیرید. شما از این سایت ها و ابرا ها می توانید به صورت رایگان استفاده کنید چون در دسترس همگی می باشد. البته از داشتن اینترنت سرعت بالا و با کیفیت و داشتن قلم نوری در کلاس هایتان غافل نشوید.

مزایا و معایب تدریس خصوصی آنلاین چیست؟

در صحبت های قبلی به مزایای این شیوه جدید و نوین اشاره های بسیاری شد. به صورت کلی با وجود معلمان خصوصی به صورت انلاین محدودیت های زمانی و مکانی از بین رفته اند که یکی از بزرگ ترین مزایای تدریس خصوصی آتلاین می باشد. در اصلی دسترسی متقاضیان تدریس خصوصی به اساتید از کل ایران و جهان و همچنین امکان جذب شاگرد برای اساتید از کل ایران و جهان از مهم ترین فواید استفاده از کلاس های مجازی است. همچنین اگر به دنبال معایب این شیوه نوین هستید باید گفت که معایب اشکاری ندارد و مزایای بسیار آن اقلیت بیشتری دارد.

نحوه جذب شاگرد از تدریس خصوصی آنلاین چگونه است؟

یکی از بهترین کار ها برای جذب شاگرد و کسب درامد های بالا از روش تدریس خصوصی انلاین داشتن حضور فعال در حوزه اینترنت و به قول معروف فضای مجازی می باشد. به همین منظور شما باید حضور قوی در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام داشته باشید. از طرفی می توانید اقدام به درج اگهی در سایت های معتبر و پر بازدید مانند ایسمینار و … کنید. بنابراین اگر تبلیغ خوبی بنویسید، رزومه قوی ارائه کنید و این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید مطمعن باشید حضور قوی در اینترنت و سایت های معتبر تبلیغات تدریس خصوصی می تواند در زمینه جذب شاگرد بسیار مفید و موثر برایتان واقع شود.

نکات مهم تدریس خصوصی مجازی با کیفیت

اگر شما جزو ان دسته از اساتید و معلم هایی هستید که عاشق تدریس به صورت خصوصی می باشند باید یک سری نکات همیشه مد نظرتان باشد. به عبارتی برای افزایش کیفیت تدریس و میزان بازدهی کلاس‌ های مجاری خود همیشه باید به دنبال به راهکار های مفیدی باشید که ما در ادامه به صورت مختصر برایتان مطرح کرده ایم :
• داشتن امادگی برای حضور در جلسه : همواره باید قبل از حضور خود در کلاس به صورت آنلاین، مطالبی که باید تدریس شود را خوانده و تسلط کامل بر روی آن داشته باشید تا بتوانید به خوبی به سوال های شاگردان خود جواب دهید.
• استفاده مفید از زمان : به طور کلی زمان برگزاری کلاس های انلاین با محدودیت هایی همراه است و شاگردان نیز برای آن هزینه هایی پرداخت می کنند. از این رو باید بتوانید زمان را به گونه ‌ای مدیریت کنید که بیش ترین حجم مطالب برای یادگیری بهتر ارائه شود.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب تمام سعی خود را کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص ویژگی های یک مربی خصوصی خوب و نحوه پیدا کردن آن به شما بدهیم. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و نهایت بهره را برده باشید. همچنین امیدوار هستیم با اگاهی از موارد گفته شده همواره دست به انتخاب یک مربی خصوصی خوب و حرفه ای بزنید که قدم مهمی در راستای پیشرفت های شما داشته باشد.