وبلاگ ایسمینار

وبینار های ایسمینار

برگزاری وبینار در ایسمینار – بزرگ ترین پلتفرم برگزاری وبینار

با گذشت زمان و به روز شدن دنیای بشر همه کارها به واسطه اینترنت انجام می شود. به عبارتی دیگر برای خرید اقلام مورد نیاز مان یا حتی برگزاری کلاس هایمان لازم نیست از خانه بیرون برویم و ترافیک و شلوغی شهر ها را تحمل کنیم. یکی از مواردی که به واسطه اینترنت دستخوش تغییرات بسیاری شده حوزه برگزاری کلاس های انلاین می باشد. در دنیای امروز به راحتی می توانیم از طریق پلتفرم هایی مانند ایسمینار، اسکای روم و … کلاس های خود را به صورت انلاین برگزار یا در آن ها شرکت کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با یکی از به روز ترین و محبوب ترین این پلتفرم ها به نام ایسمینار برای شرکت در کلاس آنلاین و برگزاری وبینار در ایسمینار اشنا شوید.

آشنایی با پلتفرم ایسمینار

ایسمینار جزو اولین و بهترین پلتفرم های تخصصی برای برگزاری وبینار و شرکت در کلاس آنلاین مانند انواع وبینار و سمینار ها می باشد. ایسمینار از ۲۱ مهر ماه سال ۹۲ فعالیت رسمی خود را در بستر اینترنت اغاش کرد. البته در نیمه دوم سال ۹۷ به یک پلتفرم دو سویه یعنی فروش بلیت انواع وبینار و رویداد ها و مدیریت آن ها تبدیل شد. شما در این سایت به راحتی می توانید اقدام به فروش فیلم های وبینار های برگزار شده، شرکت در کلاس آنلاین درسی و تجاری، برگزاری وبینار در ایسمینار و … بپردازید.

اهداف پلتفرم ایسمینار چیست؟

پلتفرم ایسمینار از ابتدای تاسیس تا به امروز همواره در تلاس بوده تا بستری جذاب برای تبادل دانش و تجربه برای افراد فراهم کند. به عبارتی اصلی ترین هدف این پلتفرم ارتقای سطح مهارت‌ های عمومی و تخصصی افراد جامعه در هر سطح علمی، اقتصادی و با هر علاقه‌ ای می باشد. همچنین هر فردی در هر کجای دنیا بدون محدودیت جغرافیایی، اقتصادی و زمانی از دانش به روز و تجربه ‌های افراد مجرب بهره ‌مند شوند. به همین دلیل ما در ادامه به شرح بیشتری از اهداف این پلتفرم برای کسب اطلاعات بیشتر شما پرداخته ایم که عبارت هستند از :
• عدالت آموزشی
• مهارت‌ افزایی
• احترام متقابل
• تجربه ‌ی خوب
• مسئولیت اجتماعی
• هم ‌افزایی

نحوه برگزاری وبینار در ایسمینار

برای برگزاری کلاس ها و جلسات خود به صورت انلاین در ایسمینار باید تمامی مراحل را به نوبت انجام دهید. به همین دلیل ما در ادامه به شرح نحوه برگزاری انواع وبینار و سمینار در این سایت پرداخته ایم که عبارت هستند از :
• مرحله اول
باید از طریق لپ تاپ یا گوشی خود وارد سایت ایسمینار شوید و به صورت رایگان در آن ثبت نام خود را انجام دهید.
• مرحله دوم
سپس در سایت ایسمینار باید بر روی گزینه ایجاد وبینار جدید کلیک کنید و اطلاعات وبینارتان مانند عنوان وبینار، سرفصل‌ ها، بلیت ‌ها و … را بنویسید.
• مرحله سوم
نگرانی بابت نرم افزار برای برگزاری کلاس هایتان نداشته باشید چون در ایسمینار امکان استفاده از نرم افزار Adobe Connect و Skyroom و Alocom وجود دارد و باید یکی را انتخاب کنید.
• مرحله چهام
باید هزینه اولیه ‌ای برای برگزاری وبینار تان پرداخت کنید که این هزینه براساس ساعت محاسبه می ‌شود.

وبینار ارزش آفرینهزینه استفاده از نرم افزار های ادوبی کانکت و اسکای روم در ایسمینار

تا ۱۰۰ نفر کاربر آنلاین به صورت همزمان ساعتی ۱۲۰ هزار تومان
تا ۲۰۰ نفر کاربر آنلاین ساعتی ۱۹۰ هزار تومان
تا ۳۰۰ نفر کاربر آنلاین ساعتی ۲۸۰ هزار تومان
تا ۴۰۰ نفر کاربر آنلاین ساعتی ۳۸۰ هزار تومان
تا ۵۰۰ نفر کاربر آنلاین ساعتی ۴۸۰ هزار تومان
تا ۸۰۰ نفر کاربر آنلاین ساعتی ۶۸۰ هزار تومان
البته برای برگزاری وبینار با نرم افزار اختصاصی مبلغ ۲۰۰ هزار تومان دریافت می شود.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص ویژگی ها و نحوه استفاده و برگزاری کلاس های انلاین در سایت ایسمینار نصیب تان شود. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق برایتان مفید واقع شده باشد.